Friday, September 17, 2010

DETOX Fiber Perisa Anggur

Jus Anggur Fiber Untuk Detox Seluruh Badan !

Adakah anda menghadapi masalah di bawah ini akhir-akhir ini?

Kegemukan atau kurus
Sembelit
Sistem pencernaan tidak lawas
perut kembung
Kulit kusam kulit, noda, kulit alergi
Jerawat dan Bintik2 merah
Kelelahan, tenaga rendah,
Nafas berbau, bau badan
Sakit kepala, migrain

Jika anda menjawab "ya" selama lebih dari 3 di atas maka anda perlu untuk melakukan detoksifikasi tubuh penuh!

Mengapa ™ DetoxiComplex? ™

DetoxiComplex adalah program detoksifikasi tubuh secara menyeluruh yang diformulasikan secara khusus untuk membantu anda membuang toksin/racun dan zat yang tidak dikehendaki dari tubuh dan pada masa yang sama meningkatkan serapan nutrisi penting dan meningkatkan kadar metabolisme untuk menjaga tubuh yang sihat dan kuat. Dengan rumus dipatenkan, anda akan menyegarkan, sihat dan bertenaga dan memperbaharui di dalam dan di luar selepas akhir program.

Setiap sachet ™ DetoxiComplex mengandungi Probiotik dan Prebiotics (FOS) mudah larut dan serat/fiber tidak tercerna, Ganoderma, Spirulina Organik, Sekam psyllium dan banyak lagi yang akan menyingkirkan toksin dan membawa kembali lebih ramping, cantik dan sihat anda dalam beberapa hari, bukan bulan!


™ DetoxiComplex formula yang mengandungi:

Probiotik dan Prebiotics (FOS) yang dapat meningkatkan pencernaan dan penyerapan nutrisi, membantu meningkatkan sistem pertahanan badan.

Larut dan serat ( fiber) yang membuat sistem pencernaan yang sihat dan berfungsi dengan baik.

Ganoderma (cendawan ajaib) membantu menghilangkan pengumpulan racun dalam badan melalui pengambilan pelbagai ubat, antibiotik, ubat tahan sakit dan ubat-ubatan anti inflamasi. Memiliki kesan detoksifikasi yang kuat untuk menjaga keseimbangan tubuh.

Spirulina Organik sebagai salah satu makanan super untuk menghapuskan racun/toksin dari logam berat seperti merkuri, dan zat radioaktif dari tubuh. Hal ini juga membantu untuk mengurangkan berat badan.

Sekam Psyllium membantu pembuangan toksin dengan teratur dan konsisten, mengurangkan masalah cirit birit, melindungi kesihatan dari usus besar dan melawasakan pembuangan sistem pencernaan.


Tidak ada pengalaman yang lebih menyakitkan, tak perlu melakukan puasa atau mengawal nafsu makan anda selama program secara keseluruhan juga terjangkau dan fungsional cara untuk detox membandingkan dengan produk serupa. Dengan cara yang sifatnya untuk detoksifikasi, itu membuat anda lebih segar, sihat dan muda setiap hari! Jadi ramping, cantik dan sihat pada hari, bukan bulan!


Penting :

Berkesan dan bertindak secara semulajadi

Membantu menyingkiran toksin dari hati, lymph , dan Ginjal
Eradicates mikotoksin, Exotoxins, dan endotoksin
Senang dan mudah diminum, enak & berperisa jus blackcurrant yg berkhasiat
Detoksifikasi untuk seluruh badan


Sekotak :
28 sachet X 15gm ( FREE Shaker )

Trial Pek
10 sac RM48

FREE POSLAJU Semenanjung

Sabah sarawak tambah rm5

http://www.miasuper.com/

Mia 0162200936

No comments:

Post a Comment